Ira 122009
 

Sarrera honetan zenbait burutazioak adierazten ditut nola hasi esaldien idazmena azaltzeko.

Esperientza hau zortzi, bederatzi eta hamar urteko ikasleekin garatu da.

Zentzua berehala ulertzen duta eta, lehen aipatu dudan bezala, egituraren menperakotasuna erraza da.

PROZESUA:

  • Aditz euskaraz ezagutu.Jokuen eta haurren arteko lehiaketa txikien bitartez.
  • Behin aditzak ezagututa eta gero aginduzko perpausas egin daitezkela azaldu.
  • Aginduzko perpausak adierazteko aukeratutako era hauxe da: partizipio forma erabili.
  • Ikasleek antzezpenaren dela medio aginduzkoak ulertzen eta adierazten ikasten dute.
  • Idazmena itzulpenak eginez.
En esta entrada publico una serie de reflexiones sobre cómo iniciar la expresión escrita.

Esta actividad ha sido realizada con alumnos y alumnas entre ocho, nueve y diez años.

El objetivo es expresar frases de imperativo en euskera utilizando la forma del participio.

He comprobado que es un procedimiento muy sencillo para comenzar la expresión escrita en una segunda lengua.

PROCESO:

  • Conocer los verbos en euskera, mediante juegos y pequeños concursos de adivinanzas.
  • Reconocer el significado de los verbos mediante dramatizaciones.
  • Comenzar la expresión escrita por medio de traducciones.

escritura
 Nork argitaratua: Noiz: 17:45

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)